Jeep® Compass Trailhawk je nositelem legendární tradice značky Jeep®, kterou je absolutní dominance v terénu. Díky nepřekonatelným schopnostem pohonu všech kol model Compass Trailhawk snadno kombinuje bezkonkurenční schopnosti v terénu s výkonem na silnici a komfortem.

trail rated logo

SCHOPNOSTI NA ÚROVNI TRAIL RATED®

Jeep® Compass Trailhawk je nositelem loga Trail Rated, které označuje schopnost vozidla zdolávat ten nejdrsnější terén. Toto nové SUV je tak důkazem tradice značky Jeep® nabízet vozy s legendárními schopnostmi, jako je dokonalá trakce, vysoká světlá výška, manévrovatelnost, rozsah výkyvu náprav a brodivost.

Jeep Compass

 

SCHOPNOSTI 4X4

Zcela nový vůz Jeep® Compass nabízí dva inovativní systémy pohonného ústrojí 4x4 pro nejlepší schopnosti jízdy v terénu. Systémy Jeep® Active Drive a Jeep® Active Drive Low automaticky a plynule přepínají mezi pohonem dvou nebo čtyř kol, a nepřetržitě tak řídí tok točivého momentu ke kolům a zajišťují optimální trakci.

SYSTÉMY POHONU 4X4

Jeep Compass

JEEP® ACTIVE DRIVE

Díky funkcím inovativní převodové jednotky (PTU) je systém Jeep Active Drive plně automatický a poskytuje plynulé připojování a odpojování zadní nápravy při jakékoliv rychlosti. Tento systém nevyžaduje žádný zásah řidiče. Na zadní kola přenáší dostupný točivý moment motoru o hodnotě až 1 475 lb.-ft. (2 000 N.m).

JEEP® ACTIVE DRIVE LOW

Tento systém pohonu 4x4 je postaven na předchozí verzi aktivního pohonu Jeep a umožňuje využívat plazivý převod s poměrem 20 : 1 pro zajištění potřebných schopností na úrovni Trail Rated. Patří mezi ně například pět režimů jízdy systému Selec-Terrain a systém Selec-Speed s asistentem pro jízdu z prudkého kopce Hill Descent Control.

SYSTÉM SELEC-TERRAIN™

Jeep Compass

Systémy pohonu všech kol Jeep® Active Drive a Active Drive Low vyžívají schopností systému řízení trakce Selec-Terrain ™, který umožňuje nastavit ovladačem potřebné režimy pro jízdu v terénu nebo po silnici: režimy Auto (automaticky), Snow (sníh), Sand (písek) a Mud (bláto) a exkluzivně u modelu Trailhawk také režim Rock (kameny). Systém elektronicky koordinuje až 12 podsystémů vozidla, optimalizuje systémy pohonu všech kol a zajišťuje nepřekonatelnou kontrolu, ovladatelnost a schopnosti vozu.

 

NEJLEPŠÍ NÁJEZDOVÉ ÚHLY VE SVÉ TŘÍDĚ

Jeep® Compass Trailhawk nabízí nejlepší světlou výšku v této třídě vozidel (21,6 cm) a stejně tak nejlepší přední nájezdový úhel (30,0°), přejezdový úhel (24,4°) a zadní nájezdový úhel (33,6°).

Jeep Compass

 

MOTORY

Zcela nový vůz Jeep® Compass se dodává s celkem pěti motorizacemi, třemi vznětovými a dvěma zážehovými. Vůz Jeep® Compass má v nabídce také dvě převodovky, devítistupňovou automatickou pro verze s pohonem 4x4 a šestistupňovou manuální pro pohon 4x2 i 4x4.

4x4

ZÁŽEHOVÝ MOTOR 1.4 TURBO MULTIAIR® II V4

s výkonem 170 k při 5500 ot./min a točivým momentem 250 Nm při 2500 ot./min

Tento výkonný a zároveň velmi hospodárný přeplňovaný motor plně využívá moderní technologie MultiAir® umožňující vyšší točivý moment při nižším výkonu. Systém ovládá nejen sací ventily, ale kontroluje spalovací proces v každém válci a řídí zdvihy pístů. Výsledkem je skvělý výkon a spotřeba. Motor je spojen s exkluzivní devítistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol.

K: 170

Nm: 250

Jeep Compass

VZNĚTOVÝ MOTOR 2.0 TURBO MULTIJET II

s výkonem 140 k při 4000 ot./min a točivým momentem 350 Nm při 1750 ot./min

Účinný přeplňovaný vznětový motor 2.0 Multijet II použitý ve voze Jeep® Compass je vybaven druhou generací technologie Multijet, která nabízí čtyři ventily na válec a ventilový rozvod se dvěma vačkovými hřídeli v hlavě válců (DOHC) poháněný řemenem. Vznětový motor 2.0 produkuje maximální výkon 140 k a dodává se s šestistupňovou manuální převodovkou nebo devítistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol.

K: 140

Nm: 350

Jeep Compass

VZNĚTOVÝ MOTOR 2.0 TURBO MULTIJET II

s výkonem 170 k při 3750 ot./min a točivým momentem 380 Nm při 1750 ot./min

Účinný přeplňovaný vznětový motor 2.0 Multijet II použitý ve voze Jeep® Compass je vybaven druhou generací technologie Multijet, která nabízí čtyři ventily na válec a ventilový rozvod se dvěma vačkovými hřídeli v hlavě válců (DOHC) poháněný řemenem. Přeplňovaný vznětový motor 2.0 produkuje maximální výkon 170 k ve spojení s devítistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol.

K: 170

Nm: 380

Jeep Compass

4x2

ZÁŽEHOVÝ MOTOR 1.4 TURBO MULTIAIR® II V4

s výkonem 140 k při 5 000 ot./min a točivým momentem 230 Nm při 1750 ot./min

Tento výkonný a současně hospodárný přeplňovaný motor plně využívá moderní technologie MultiAir® umožňující vyšší točivý moment při nižším výkonu. Systém ovládá nejen sací ventily, ale kontroluje spalovací proces v každém válci a řídí zdvihy pístů. Výsledkem je skvělý výkon a spotřeba. Motor je spojen s šestistupňovou manuální převodovkou a pohonem předních kol.

K: 140

Nm: 230

Jeep Compass

VZNĚTOVÝ MOTOR 1.6 TURBO MULTIJET II

s výkonem 120 k při 3750 ot./min a točivým momentem 320 Nm při 1750 ot./min

Vznětový přeplňovaný motor 1.6 Turbo Multijet II s šestistupňovou manuální převodovkou je dostupný s pohonem předních kol a má maximální výkon 120 k.

K: 120

Nm: 320

Jeep Compass

 

ZATÍŽENÍ TAŽNÉHO ZAŘÍZENÍ

Pokud jde o tažení přívěsů, nabízí zcela nový vůz Jeep® Compass opět něco navíc. Přeplňovaný vznětový motor 2.0 MultiJet II poskytuje maximální tažný výkon 1 900 kg. Tato hodnota užitečné hmotnosti přívěsu je vhodná pro tažení téměř všech typů přívěsů, od karavanů až po přívěsy pro malé lodě, motocykly nebo sněžné skútry.

Jeep Compass - hmotnost přívěsu